Mają na celu zwrócenie uwagi na określone problemy społeczne i zmianę postaw wobec nich.
„W ciągu roku laboratorium MPWiK bada ponad 10 000 prób wody i wykonuje blisko 100 000 analiz. Niezależnie od rygorystycznych kontroli wewnętrznych, jakość wody jest badana przez Państwową Inspekcję Sanitarną. Wrocławska kranówka jest po prostu bezpieczna, zdrowa i zdecydowanie tańsza niż woda butelkowana – litr kranówki kosztuje mniej niż 1 grosz.” Film dla MPWiK przedstawia historię powiększającej się rodziny, której na każdym etapie życia towarzyszy woda.
PROJEKT
Social marketing movie
KLIENT
MPWiK
AGENCJA
Citymind
Podziel się miłością
„Mieliśmy w sobie miłość, którą chcieliśmy się podzielić” – mówią Elżbieta i Janusz Sokołowscy, bohaterowie wzruszającego spotu adopcyjnego przygotowanego przez TOZ Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. Takich osób jest więcej – i w spocie, i w życiu, jednak na swoją szansę wciąż czeka wiele psów i kotów. – www.wroclaw.pl
PROJEKT
Social marketing movie
KLIENT
TOZ Schronisko
AGENCJA
Citymind
Korytarz Życia
Akcja Korytarz Życia spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów. Fragmenty klipu pojawiły się w największych stacjach TV w wieczornych serwisach informacyjnych, jak również social mediach – blisko milion wyświetleń. Klip powstał we współpracy ze Śłużbami (Straż Pożarna, Pogotowie, Policja, GDDKiA).
PROJEKT
Social marketing movie
KLIENT
GDDKiA
AGENCJA
Citymind
Zupa na Wolności
Zupa na Wolności zajmuje szczególne miejsce pośród naszych produkcji. Dzięki bezinteresownej pomocy przedstawicieli firmy AmRest powstała piękna akcja, która cyklicznie niosła pomoc bezdomnym. Wielkie uznanie i gratulacje!
PROJEKT
Social marketing movie
KLIENT
AmRest
AGENCJA
Citymind
Co by było gdyby?
Kilka scenek pokazujących, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od wody. Często podczas codziennych czynności nie zdajemy sobie sprawy o korzystaniu z jej dobrodziejstw. A co by się stało, gdyby jej zabrakło?
PROJEKT
Social marketing movie
KLIENT
MPWiK
AGENCJA
Citymind
Zamień kilometry na pomoc
Ciekawa kampania social marketing doceniona przez Kapitułę Złotych Spinaczy. Nasz film był jej elementem. Jego zadaniem było zachęcenie pracowników do aktywności, która następnie była mierzona i zamieniana na realną pomoc potrzebującym.
Obsługujemy pliki cookies. Jeśli uważasz, że to jest ok, po prostu kliknij "Akceptuj wszystko". Możesz też wybrać, jakie chcesz ciasteczka, klikając "Ustawienia".
Przeczytaj naszą politykę cookie