CITYMIND - Wrocław

Kampanie społeczne

Mają na celu zwrócenie uwagi na określone problemy społeczne i zmianę postaw wobec nich.

„W ciągu roku laboratorium MPWiK bada ponad 10 000 prób wody i wykonuje blisko 100 000 analiz. Niezależnie od rygorystycznych kontroli wewnętrznych, jakość wody jest badana przez Państwową Inspekcję Sanitarną. Wrocławska kranówka jest po prostu bezpieczna, zdrowa i zdecydowanie tańsza niż woda butelkowana – litr kranówki kosztuje mniej niż 1 grosz.” Film dla MPWiK przedstawia historię powiększającej się rodziny, której na każdym etapie życia towarzyszy woda.

PROJEKT

Social marketing movie

KLIENT

MPWiK

AGENCJA

Citymind

Korytarz Życia

Akcja Korytarz Życia spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów. Fragmenty klipu pojawiły się w największych stacjach TV w wieczornych serwisach informacyjnych, jak również social mediach – blisko milion wyświetleń. Klip powstał we współpracy ze Śłużbami (Straż Pożarna, Pogotowie, Policja, GDDKiA).

PROJEKT

Social marketing movie

KLIENT

GDDKiA

AGENCJA

Citymind

Zupa na Wolności

Zupa na Wolności zajmuje szczególne miejsce pośród naszych produkcji. Dzięki bezinteresownej pomocy przedstawicieli firmy AmRest powstała piękna akcja, która cyklicznie niosła pomoc bezdomnym. Wielkie uznanie i gratulacje!

PROJEKT

Social marketing movie

KLIENT

AmRest

AGENCJA

Citymind

Co by było gdyby?

Kilka scenek pokazujących, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od wody. Często podczas codziennych czynności nie zdajemy sobie sprawy o korzystaniu z jej dobrodziejstw. A co by się stało, gdyby jej zabrakło?

PROJEKT

Social marketing movie

KLIENT

MPWiK

AGENCJA

Citymind

Zamień kilometry na pomoc

Ciekawa kampania social marketing doceniona przez Kapitułę Złotych Spinaczy. Nasz film był jej elementem. Jego zadaniem było zachęcenie pracowników do aktywności, która następnie była mierzona i zamieniana na realną pomoc potrzebującym.

PROJEKT

Social marketing movie

KLIENT

EUROBANK

AGENCJA

Citymind