W przypadku wielkich korporacji oraz firm z dużą liczbą pracowników spotkania stały się bardzo kosztowną i czasochłonną działalnością – z uwagi na ich organizację, transport, hotele, catering, sale konferencyjne, zaplecze IT i wiele innych. Z tego względu coraz częściej w przedsiębiorstwach zatrudniających wiele osób, które mają swoje filie, lokale i punkty sprzedaży w różnych miejscach w Polsce i na świecie przechodzi się na platformy e-learningowe oraz stawia na nowoczesną komunikację wewnętrzną.

Pozwalają one na zredukowanie kosztów, wprowadzenie systemu kontroli i weryfikacji odbytych szkoleń oraz na elastyczność czasową – pracownik może się szkolić w zasadzie zawsze i wszędzie, a komunikaty na czas docierają do skrzynek e-mailowych.

Doświadczenie w pracy z takimi markami jak AmRest (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King), Orlen (Bliska), Electrolux oraz Jysk przy produkcji szkoleń, a właściwie ich „filmowych części” skłoniło nas do krótkiej refleksji.

Szkolenia przez internet mają to do siebie, że są multimedialne, czyli oprócz tekstu pojawiają się zdjęcia oraz animacje i filmy. Filmy instruktażowe w niektórych przypadkach są jedyną słuszną opcją przedstawienia omawianego problemu czy też zagadnienia. Obsługa klienta, sposób przygotowania produktu, przeprowadzenie rozmowy rekturacyjnej, onboarding nowego pracownika, pokazanie realnych sytuacji, z którymi każdego dnia mierzy się pracownik to tylko niektóre z nich.

W wielu firmach istnieją działy komunikacji wewnętrznej, które również korzystają z naszych usług. Prezes ma coś ważnego do zakomunikowania? Nowa promocja? Nowe wdrożenia? Dlaczego profesjonalnie nie nakręcić filmu i w estetyczny i uporządkowany sposób przekazać załodze plany na najbliższy kwartał lub rok?

Nasza firma wzięła udział w blisko 100 szkoleniach, tworząc na ich potrzeby  filmy oraz organizując sesje zdjęciowe.